Paikallisuutiset

Trampoliinilla pomppiminen karkottaa korona-ahdistuksen – suomalainen alan markkinajohtaja kansainvälistyy nopeasti verkkokaupan kasvaneessa imussa

Vaihto-oppilaan Amerikan kokemuksista alkunsa saanut Acon myy luksusluokan trampoliineja ympäri maailmaa. Menestyksen kivijalat ovat globaali verkkokauppa ja tuote, joka mukautuu paikalliseen elämäntapaan. "Suomessa verkkokaupan kehitys laahaa jälkijunassa, vaikka osaamisen perusteella maa voisi kukoistaa verkkokaupan Piilaaksona", sanoo markkinointi- ja myyntipäällikkö Marko Manninen.

KunTarmo Sallinen hyppäsi ensi kerran trampoliinissa, hän tunsi yhtä aikaa pelkoa ja vapautta. Jalat nousivat ilmaan, ja pian hän oli tuulenpuuskien vietävänä.

– Se tunne oli niin ihmeellinen, että rakastuin trampoliineihin välittömästi ja vahvasti, hän sanoo nyt lähes kolmekymmentä vuotta myöhemmin.

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä